Praktyczne

w Gdyni

Szkolenie Google Ads, Google Analytics 4 oraz
Tag Manager

Szkolenie Google Ads, Google Analytics 4 oraz
Tag Manager

Jedno komplementarne szkolenie dla Ciebie

Nauczę Cię szczegółowo, jak wykorzystać narzędzia Google, aby dotrzeć do Twojej grupy docelowej, zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki Twojej firmy.

Maciej Wiśniewski

Trzy dni szkolenia w trzech punktach

Analiza klientów w Analytics 4

Dowiedz się, kim są Twoi klienci, co robią na Twojej stronie i jak możesz ich lepiej zrozumieć.

Reklama w Google Ads

Dowiedz się, jak wyświetlać swoje reklamy odpowiednim osobom w odpowiednim czasie.

Optymalizacja konwersji

Dowiedz się, jak zwiększyć liczbę zapytań lub zakupów na Twojej stronie.

Tylko 6 osób w grupie

Stacjonarnie

Terminy otwartych szkoleń stacjonarnych

Gdynia
Pomorski Park Naukowo Technologiczny

Szkolenia organizuję zawsze w ostatnim tygodniu miesiąca.
Poniżej najbliższe terminy oraz liczba wolnych miejsc.

14-16 listopada 2023

14-16 listopada 2023

Certyfikowane przez wszystkie instytucje

Jesteś mikro, małym lub średnim przedsiębiorcą?
Otrzymaj dofinansowanie do 80% w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO).

Proces uzyskania dofinansowania jest prosty lecz czasochłonny, zajmuje średnio miesiąc czasu.
W każdym momencie otrzymujesz wsparcie od Operatora i ode mnie.

Na początek skontaktuj się ze mną.
Wspólnie ustalimy szczegóły dofinansowania oraz warunki szkolenia.
Napisz maciej@premiumads.pl, zadzwoń +48 691 691 041

W zależności od województwa w którym prowadzisz działalność gospodarczą, warunki oraz kwoty dofinansowania na osobę lub przedsiębiorstwo będą się różnić.

Poniżej znajdziesz listę województw, w których możesz uzyskać dofinansowanie.
Województwa pomorskie i mazowieckie nie mają wsparcia.

Klikając na poszczególne województwa przejdziesz na stronę prowadzoną przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
Znajdziesz tam szczegółowe informacje na temat dostępność środków, termin realizacji projektu, maksymalne dofinansowanie na osobę oraz operatora, z którym będziesz musiał się kontaktować.
Z tym operatorem podpiszesz umowę na dofinansowanie szkolenia.

dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie

Certyfikowane przez DEKRA
Gwarancja nauczenia
Potwierdzenie jakości szkolenia
Rejestr usług szkoleniowych
Wdrożone standardy

Trzy dni praktyki

Możesz uczestniczyć w trzech dniach szkoleniowych lub wybrać te, które Cię konkretnie interesują

Czego nauczysz się uczestnicząc w pierwszym dniu szkoleniowym?

pierwszy dzień

Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics 4 oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje wykorzystując Google Tag Manager. Zapoznasz się z raportami Analytics oraz stworzysz własne.

  • samodzielnego wdrożenia oraz konfiguracji narzędzia Google Tag Manager na Twojej witrynie
  • rejestrowania zdarzeń, takich jak kliknięcia w numer telefonu, adres e-mail czy pobrania pliku PDF i zamiana ich na konwersję
  • wdrażania do witryny map ciepła
  • tagowania, mierzenia kampanii zewnętrznych (Facebook, LinkedIn, mailing, sms)
  • prawidłowego konfigurowania ustawień Google Analytics
  • analizowania danych w nowych raportach Google Analytics 4
  • modelowania atrybucji konwersji, poznasz ścieżkę odwiedzin osób, które zrealizowały Twój cel na stronie lub w sklepie

9:00 Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą

9:30 Wstęp do analityki internetowej
Dowiesz się jak działa Google Analytics 4, co to jest kod śledzenia oraz jak poprawnie wdrożyć go do witryny.
Jak zarządzać uprawnieniami oraz jak poprawnie go skonfigurować, aby zminimalizować ilość błędnych danych.
Pokażę Ci przykłady map cieplnych (kliknięć) oraz powody, dla których powinieneś je wdrożyć do witryny.

10:30 Google Tag Manager (zajęcia praktyczne)
Wdrożenie Google Tag Manager do Twojej witryny pomoże Ci bez znajomości programowania odbierać od Twojej witryny zdarzenia takie jak: kliknięcie w numery telefonu, adresy e-mail, wypełnienia formularza.
Następnie te zdarzenia przekażesz do Google Analytics czy pixela Facebooka w postaci konwersji.

12:00 Mierzenie konwersji w Google Analytics (zajęcia praktyczne)
Konwersja jest najważniejszą miarą sukcesu Twoich działań marketingowych. Nie ważne, czy jest to wypełnienie formularza czy zakup w sklepie internetowym.
Mierząc te dane jesteś w stanie tworzyć takie kampanie reklamowe, które przekładają się na ich realizację.
Dzięki mierzeniu zdarzeń (konwersji) systemy reklamowe będą uczyć się Twoich klientów, co przełoży się na obniżenie kosztów pozyskania klienta.

12:40 Pyszny lunch (w cenie)

13:20 Raporty i interpretacja danych (zajęcia praktyczne)
Pokażę Ci jakie raporty w Google Ads są najważniejsze oraz jak interpretować dane. Jak filtrować ruch oraz usuwać spam z Analytics.
Dowiesz się dlaczego wysoki współczynnik odrzuceń wcale nie jest zły oraz jak poprawnie go mierzyć na stronach typu Landing Page / One Page.

15:20 Analytics dla E-commerce (zajęcia praktyczne)
Dowiesz się co to jest atrybucja konwersji i w jaki sposób mierzyć ROAS (zwrot z nakładów na reklamę) oraz CPA (koszt pozyskania klienta).
Poznasz modele atrybucji i ścieżki wielokanałowe, które pomogą Ci zrozumieć, jak działa Twój marketing oraz jak na niego reagują Twoi klienci.

17:00 Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów

Czego nauczysz się uczestnicząc w drugim dniu szkoleniowym?

drugi dzień

Jest to pierwszy z dwóch dni nauki tworzenia reklam i poznawania możliwości Google Ads, czyli platformy reklamowej Google. Tego dnia poznasz panel Google Ads, nauczysz się budżetować kampanię oraz stworzysz kampanię reklamową w wyszukiwarce Google.

  • planowania kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google
  • samodzielnego tworzenia skutecznej kampanii w Google Ads w wyszukiwarce
  • doboru, wprowadzania, modyfikowania oraz wykluczania słów kluczowych
  • prawidłowego pisania treści reklamowych
  • modyfikowania panelu Google Ads pod najważniejsze dla Ciebie metryki
  • określania stawek oraz budżetów reklamowych

9:00 Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą

9:30 Wstęp do reklamy w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Zaczynamy od zapoznania się z tym jak wygląda interface Google Ads.
Dowiesz się o różnicach między pozycjonowaniem, a reklamą w Google oraz typach reklam.
Omówimy podstawy Google Ads.
Poznasz najważniejsze pojęcia, wskaźniki, skróty oraz sposoby płatności.

10:30 Tworzymy kampanię w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Założysz konto Google Ads lub MCK.
Zapoznasz się z panelem, jego ustawieniami oraz celami reklam.
Zrozumiesz proces tworzenia kampanii Google Ads.
Nauczysz się budżetować kampanie w sieci wyszukiwania wykorzystując “Planer słów kluczowych”.
Stworzysz kampanię reklamową w Google Ads.
Nauczysz się prawidłowej budowy kampanii, aby uzyskać rewelacyjne wyniki i mało płacić za kliknięcia w nią.
Powiem Ci dlaczego przy kierowaniu reklamy na całą Polskę nie wybierać w ustawieniach “Polska”.

12:40 Pyszny lunch (w cenie)

13:20 Słowa, reklamy, rozszerzenia, wynik jakości, budżet (zajęcia praktyczne)
Nauczysz się prawidłowo dodawać słowa do kampanii, aby Twoje reklamy pojawiały się wyłącznie na wartościowe zapytania.
Poznasz modyfikatory słów kluczowych, typy i powody stosowania rozszerzeń reklam, wymagania redakcyjne oraz testy A/B.
Zrozumiesz wynik jakości i w jaki sposób osiągnąć najwyższy.
Dowiesz się w jaki sposób planować kampanię reklamową w Google. Jak poznać ilości kliknięć i budżety niezbędne do optymalnej kampanii.

15:20 Sposoby płatności za reakcję w reklamę (zajęcia praktyczne)
Kiedy optymalizować kampanię pod CPA, ROAS, kiedy pod kliknięcia czy udział w wyświetleniach. A może jednak ustawić stawki ręczne?
Nauczysz się dobierać stawki do celów, które chcesz zrealizować za pośrednictwem kampanii w Google Ads.

16:20 Optymalizacja kampanii na podstawie danych (zajęcia praktyczne)
Nauczysz się modyfikacji kolumn w raportach oraz segmentacja danych.
Będziesz już wiedział kiedy ograniczyć zasięgi i słowa kluczowe oraz kiedy wykluczyć grupy odbiorcze.
Dowiesz się jakie są sposoby na zaawansowaną optymalizację kampanii.

17:00 Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów

Czego nauczysz się uczestnicząc w trzecim dniu szkoleniowym?

trzeci dzień

Ten dzień skierowany jest głównie do osób, które chcą nauczyć się tworzenia kampanii Performance MAX czyli reklamy wykorzystującej sztuczną intelcicejcę, kampanii graficznych (banery), video oraz optymalizowania ich pod cele, takie jak pozyskanie klienta czy sprzedaż w sklepie.

  • tworzenia kampanii Performance MAX – generującej duże ilości klientów
  • tworzenia reklam, które same aktualizują treści
  • budowania kampanii graficznych – banerowych w oparciu o remarketing
  • docierania z reklamą do osób, które odwiedziły Twoją witrynę (remarketing)
  • tworzenia kampanii produktowych – dla e-commerce
  • tworzenia kampanii video w YouTube

9:00 Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą

9:30 Kampania dynamiczna (zajęcia praktyczne)
Nauczysz się tworzyć kampanię, która nie ma słów kluczowych przy wsparciu narzędzi Google Ads. System sam poszuka wartościowych słów na Twojej witrynie i sam zbuduje listę słów.

10:15 Keyword Insertion Tool (zajęcia praktyczne)
Poznasz narzędzie do kampanii automatycznej. Dowiesz się jak aktualizować treści w oparciu o słowa kluczowe, pasujące do wyszukiwanych haseł.
Efektywnie wykorzystasz funkcję “COUNTDOWN” oraz “IF” do dynamicznej personalizacji reklam.

10:30 Kampania graficzna w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Wspólnie stworzymy kampanię w największej sieci reklamowej w internecie.
Poznasz sposoby określania grup docelowych kierowanych na tematy, słowa, odbiorców oraz miejsca reklamowe.
Skupimy się na demografii, stworzymy odbiorców o podobnych zainteresowaniach oraz wykluczymy dzieci, które klikają w reklamy na smartfonach rodziców

12:40 Pyszny lunch (w cenie)

13:20 Konwersja w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Czy wiesz, że przekazując dane o konwersjach do systemu Google Ads, system uczy się kim są osoby, które realizują Twoje cele biznesowe? Dzięki temu Google Ads będzie w stanie optymalizować się pod te cele i obniżyć koszt pozyskania klienta. Będziesz otrzymywać regularne dane ile pieniędzy kosztuje Cię każdy klient.
Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Ads pod mierzenie konwersji oraz określimy model atrybucji.
Zobaczysz różnicę w kodach konwersji Google Ads i Analytics.

14:40 Remarketing w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Remarketing to reklama pojawiająca się użytkownikom, którzy odwiedzili Twój sklep lub witrynę.
Nauczysz się tworzyć grupy odbiorców zarówno w systemie Google Ads, jak i w Google Analytics.
Następnie zbudujesz kampanię w Google Ads kierowaną na te osoby, które już wcześniej odwiedziły Twoją witrynę.

15:20 Kampania produktowa Performance MAX
W sklepie internetowym główny cel to transakcja. Dzięki kampanii nie tylko zareklamujesz wszystkie produkty, które masz w sklepie. Będziesz w stanie dotrzeć z nią do osób, które chcą zakupić od Ciebie te produkty, a nie tylko je oglądać.
Pokażę Ci w jaki sposób wdrożyć kampanię produktową w Google Ads zoptymalizowaną pod zwrot z inwestycji.

16:20 Reklama w YouTube (zajęcia praktyczne)
YouTube jest aktualnie najtańszą platformą reklamową w internecie, gwarantującą olbrzymie zasięgi.
Nauczysz się tworzyć kampanie wideo wyświetlane w YouTube w postaci In-Stream, przerywnika, Out-Stream, sekwencji reklam oraz zachęcania do konwersji.

17:00 Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów

Poznaj nowych ludzi

nawiąż relacje

Na moje szkolenie przyjeżdzają osoby z całej Polski.

Są to:

  • właściciele rodzinnych firm,
  • dyrektorzy sprzedaży,
  • pracownicy działu marketing,
  • osoby, które chcą nauczyć się reklamy w internecie,
  • lub chcący “wejść” do branży marketingu.

W trakcie mojego szkolenia poszerzają swoją sieć kontaktów.
Po szkoleniu często zaczynają ze sobą współpracować.

Jest dla marketingu tym,
czym TABASCO®
dla keczupu.

Jest dla marketingu tym,
czym TABASCO®
dla keczupu.

Pierwszy Dzień
Szkolenia

1267 zł

netto

Donec sollicitudin molestie malesuada.

What’s Included

Up to 5 users
Unlimited projects
Free image hosting
50+ integrations

Drugi Dzień
Szkolenia

1267 zł

netto

Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet.

What’s Included

Up to 20 users
Unlimited projects
Free image hosting
50+ integrations

Trzeci Dzień
Szkolenia

1267 zł

netto

Praesent sapien massa, convallis a nec.

What’s Included

Up to 50 users
Unlimited projects
Free image hosting
50+ integrations

Pierwszy i Drugi Dzień
Szkolenia

2157 zł

netto

Praesent sapien massa, convallis a nec.

What’s Included

Up to 50 users
Unlimited projects
Free image hosting
50+ integrations

Najczęściej wybierany

Pakiet Trzech Dni
Szkolenia

3252 zł

netto

Vestibulum commo neque elit integer tempus sed.

What’s Included

Up to 15 users
Unlimited projects
Free image hosting
50+ integrations

Trusted by 2000+ companies across the globe

logo-06
logo-05
logo-04
logo-03
logo-02
logo-01
Społeczny dowód słuszności

Oto jedna z 130 opinii w Google, które opisują moje szkolenia

Każde szkolenie dla mnie jest wyzwaniem oraz masą przyjemności.
Zrobię wszytko, aby podczas skolenia odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.

5,0 130 reviews

  • Szkolenie oceniam jako bardzo merytorczyne i praktyczne. Tematy dobrze podzielone są na sekcje. Widać, że Prowadzący zna się na tym co robi, przekazuje wiedzę w łatwy sposób do przyswojenia, posługując się ciekawymi porównaniami. Super, … More że takie szkolenia odbywają się w kameralnych grupach, przez co każdy może poczuć się „zaopiekowanym”. Polecam! Dzięki Maciek jeszcze raz! ☺️
    Avatar ★★★★★ rok temu Aleksandra Węgrzyn

“Nie martwi mnie ktoś, kto oferuje ceny o 5 proc. niższe. Niepokoi mnie ktoś, kto może zaoferować lepsze doznania dla klienta.”
by Jeff Bezos
Społeczny dowód słuszności

Na mojej stronie mogę napisać wszystko, w końcu to moja strona

Opinie w internecie o mojej pracy już nie tak łatwo. Oto jedna z 130, które zgromadziłem w Google przez ponad 8 lat prowadzenia szkoleń.

5,0 130 reviews

  • Szkolenie oceniam jako bardzo merytorczyne i praktyczne. Tematy dobrze podzielone są na sekcje. Widać, że Prowadzący zna się na tym co robi, przekazuje wiedzę w łatwy sposób do przyswojenia, posługując się ciekawymi porównaniami. Super, … More że takie szkolenia odbywają się w kameralnych grupach, przez co każdy może poczuć się „zaopiekowanym”. Polecam! Dzięki Maciek jeszcze raz! ☺️
    Avatar ★★★★★ rok temu Aleksandra Węgrzyn

“Zmiana nie następuje po prośbie o pozwolenie, ale przed prośbą o wybaczenie – kiedy się już dokonała.”
by Seth Godin
Best solutions

Let’s work on your project together

Business solutions made with purpose and strategy

Scelerisque dignissim in leo at magna donec mi metus ipsum luctus nam elit sociis luctus et aliquam libero.

The right solution for your business

Strategic marketing
80%
eCommerce development
50%
Financial guidance
70%
Nocleg

Hotel My Story Gdynia

Połącz szkolenie z wypoczynkiem w Trójmieście

Trójmiasto jest piękne o każdej porze roku. Warto tu zostać na weekend lub dłużej.

Szkolenie odbywa się zawsze w połowie tygodnia aby weekend poświęcić na spacer nad morzem lub wizytę w Gdańsku.

14-16 listopada 2023

14-16 listopada 2023

Meet our amazing team

Our team is dedicated to helping your business grow

In et lorem viverra nibh convallis lacus pellentesque morbi porttitor nec, condimentum et etiam tortor.

staff-01
Justin Watson

Finance expert

staff-05
Lori Cruz

Senior account executive

Lucio Murray

Software engineer

staff-04
Robert Taylor

CTO

info-1
Esther C. Foley

Finance expert

staff-06
Samuel Basham

Founder & CEO

info-9
Best solutions

Let’s work on your project together

Our consultancy stays in sync with your strategy

Scelerisque dignissim in leo at magna donec mi metus ipsum luctus nam elit sociis luctus et aliquam libero.